Kantine

Du får et variert utvalg av mat i kantinen på skolen. Det er servering av varm lunsj alle dager. Alle skal rydde etter seg når de har spist.

Åpningstider mandag til fredag:

Bokskap

Du kan få tildelt bokskap samtidig som du får utdelt skolebøkene dine. Du må selv kjøpe deg en hengelås til å låse skapet med. Ta kontakt med forkontoret for kjøp av hengelås.

Hall- og treningstimer

Det er mulig å låne gymsal og treningsrom etter skoletid. Hver klasse får utdelt en nøkkel til gymsalen. Klassene får tildelt treningstimer i ukedagene. Mer informasjon om hall- og treningstimer for skoleåret 2022/23 kommer snart.

Regler for bruk av treningshallen og styrkerommet:

• Alle som skal trene må møte til riktig tid
  • Ytterdøra skal være lukket til enhver tid
  • Utstyr som brukes under aktivitet skal vaskes og settes tilbake på plass
  • Elever skal rydde opp og låse skapene
  • Rommene skal etterlates ryddig

Borteboer

Mer informasjon kommer.

Busstider (Alta-Karasjok)

Mer informasjon kommer.

Leksehjelp

Skolen tilbyr leksehjelp til elever en gang i uka. Det er en lærer som er tilgjengelig som hjelper elevene med lekser. Tidspunkt for leksehjelp kommer snarest.